Код товару:
29308
Виробник:
ФАБУЛА
ISBN:
9786170938596
Наявність:
В наявності
170 ₴
Доставка послезавтра и позже, от 190
Самовывоз сегодня, бесплатно
Акції, знижки, подарунки
папа
Книга Лоррейн Граббс, президента компании «Lessons In Loyalty», адресована организациям и руководителям всех уровней. Цель ее — предоставить бизнес-лидерам инструменты и ресурсы для создания позитивной и продуктивной корпоративной культуры в рамках концепции: «довольный клиент начинается с довольного сотрудника». Руководствуясь опытом многолетней руководящей работы в авиакомпании «Southwest Airlines», автор предлагает читателям многократно проверенные практикой уроки, неизменно подчеркивая необходимость при любых обстоятельствах высоко ценить людей, формируя тем самым лояльность сотрудников, преданность клиентов и высокую доходность компании.

Характеристики

Автор
Лоррейн Граббс
Кількість сторінок
160
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2018
Формат
130х200 мм
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології. Ми використовуємо файли cookie для аналізу трафіку та покращення функціональних можливостей нашого сайту. Якщо ви не бажаєте щоб вказані дані опрацьовувались нами, ви завжди можете змінити налаштування cookie у своєму браузері або перестати користуватись цим сайтом. Дізнатись більше можете з нашої Політика безпеки даних. Продовжуючи використовувати цей сайт ви надаєте згоду на обробку файлів cookie.

0