Код товару:
404901
Виробник:
КМ-БУКС
ISBN:
9789669488527
Наявність:
В наявності
820 ₴
Доставка послезавтра и позже, от 190
Самовывоз сегодня, бесплатно
Акції, знижки, подарунки
папа
Новаторська та захоплююча історія про нестабільний стан новинного бізнесу, розказана однією із найвидатніших журналістів. Джілл Абрамсон стежить за чотирма компаніями: The New York Times, The Washington Post, BuzzFeed і VICE Media протягом десятиліття занепаду та радикальних змін, революції в технологіях, економіці, стандартах подання новин. Нова цифрова реальність ледь не вбиває дві поважні газети зі старіючої читацькою аудиторією, одночасно створюючи двох медіа-гігантів із зростаючою та мінливою аудиторією міленалів. Ви познайомитися з захисниками традиційної преси, а також з великими персонами, які створюють нових швидкісних медіа-конкурентів. Серед учасників Джефф Безос і Марті Барон (The Washington Post), Артур Сульцбергер і Дін Баке (The New York Times), Джона Перетті (BuzzFeed) і Шейн Сміт (VICE), а також репортери цих медіа та стурбовані читачі. Під експертним керівництвом колишнього виконавчого редактора The New York Times Джілл Абрамсон перед читачем постає остаточний звіт про руйнування ЗМІ за останнє десятиліття. Книга порушує ключові питання, які стосуються добробуту вільного суспільства, та кризою довіри, яка загрожує вільній пресі.

Характеристики

Автор
Джілл Абрамсон
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології. Ми використовуємо файли cookie для аналізу трафіку та покращення функціональних можливостей нашого сайту. Якщо ви не бажаєте щоб вказані дані опрацьовувались нами, ви завжди можете змінити налаштування cookie у своєму браузері або перестати користуватись цим сайтом. Дізнатись більше можете з нашої Політика безпеки даних. Продовжуючи використовувати цей сайт ви надаєте згоду на обробку файлів cookie.

0