Код товару:
97903731
Виробник:
Наш формат
ISBN:
9786177730216
Наявність:
В наявності
275 ₴
Доставка послезавтра и позже, от 190
Самовывоз сегодня, бесплатно
Акції, знижки, подарунки
папа
Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які транслює ваш бренд. Їх може бути небагато, але ці 10 відсотків — найпотужніша категорія ваших клієнтів (своєрідні суперспоживачі), яка дасть вам більшу частину прибутку. Як налагодити зв’язок із цією суперлояльною аудиторією? Чому навіть маленькому бізнесові варто насамперед будувати стосунки саме з нею? Як перетворити звичайного покупця на суперлояльного? У цій книжці бізнес-консультант Едді Юн докладно пояснює, як упровадити стратегію, орієнтовану на побудову тривалих стосунків з клієнтами, і збільшити прибутки компанії. Едді Юн — експерт з монетизації стратегій суперспоживачів. Засновник аналітичного центру EddieWouldGrow, що спеціалізується на стратегіях зростання. Колишній партнер консалтингової компанії Cambridge Group.

Характеристики

Автор
Едді Йон
Кількість сторінок
160
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2019
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології. Ми використовуємо файли cookie для аналізу трафіку та покращення функціональних можливостей нашого сайту. Якщо ви не бажаєте щоб вказані дані опрацьовувались нами, ви завжди можете змінити налаштування cookie у своєму браузері або перестати користуватись цим сайтом. Дізнатись більше можете з нашої Політика безпеки даних. Продовжуючи використовувати цей сайт ви надаєте згоду на обробку файлів cookie.

0