Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період. Карлґаард ідентифікує п’ять ключових змінних, які складають «Людський фактор» кожної організації: довіра (як створити середовище, що породжує довіру і стимулює високу продуктивність?); розум (формальна освіта швидко застаріває. Як іти в ногу з часом?); командна робота (дізнайтеся, як світовий гігант FedEx залишається максимально згуртованим); смак (деякі називають це «невловимим місцем між істиною фактів і людською істиною». Що робити компаніям, аби постійно розвивати свої «soft skills» та завдяки потужній команді протистояти кризам і викликам часу, – ця книжка саме про це. Обов’язковий must read для тих, хто хоче залишатися конкурентоспроможними в епоху роботів». Автор: Річ Карлгаард
Характеристики
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.