Стрімкий сучасний світ кладе традиційний маркетинг на лопатки. Класичні теорії, стратегії і практики перестають працювати. Що робити маркетологам, керівникам, власникам компаній? Іти за змінами, на п’яту стадію маркетингу — квантову. У цій книжці ви дізнаєтесь:Чому квантовий маркетинг — це не еволюція, а революція і як бути в її авангарді.Які маркетингові стратегії й тактики варто використовувати в мінливих умовах.Як подбати про лояльність клієнтів, спорідненість і «хімію бренду».Як мислити інноваційно й залишатися конкурентними.Як користуватися перевагами технологій і водночас заохочувати креативність. Автор не відкидає набутків маркетингу, а навпаки — бере їх за основу і збагачує технологіями. Після цієї книжки вас не лякатимуть думки про ШІ, блокчейн, дрони, голографічні проєкції, віртуальну реальність тощо. Ви знатимете, як зробити новітні технології не ворогом, а другом маркетингу.Для кого Для маркетологів та тих, хто прагне зрозуміти, як за допомогою творчого підходу та революційних технологій сприяти розвитку бізнесу.
Характеристики
Автор
Раджа Раджаманнар
Кількість сторінок
208
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2023
Формат
140х210 мм
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.