Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формують теорію фанократії, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потребах та бажаннях і перетворювати на своїх фанів. Автори також дають рекомендації, як сформувати спільноту своїх фанів.
Характеристики
Автор
Девід Мірмен Скотт
Кількість сторінок
272
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2020
Формат
145x220x24мм
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.