Код товару:
738817
Виробник:
Наш формат
ISBN:
9786178120849
Наявність:
В наявності
675 ₴
Доставка послезавтра и позже, от 190
Самовывоз сегодня, бесплатно
Акції, знижки, подарунки
папа
У цій книжці Денис Каплунов на прикладах послідовно розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу. Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть хороші і погані приклади, вправи для самостійної роботи та опис характеристик, які зроблять ваші тексти ефективними. Денис Каплунов — український фахівець із копірайтингу, брендингу та маркетингових комунікацій. Автор 10 книжок, власник агенції Kaplunoff Communications. Персональний ментор з питань особистого просування і професійної трансформації бізнесменів, підприємців, перших осіб та експертів.

Характеристики

Автор
Денис Каплунов
Кількість сторінок
336
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2024
Формат
140х210 мм
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології. Ми використовуємо файли cookie для аналізу трафіку та покращення функціональних можливостей нашого сайту. Якщо ви не бажаєте щоб вказані дані опрацьовувались нами, ви завжди можете змінити налаштування cookie у своєму браузері або перестати користуватись цим сайтом. Дізнатись більше можете з нашої Політика безпеки даних. Продовжуючи використовувати цей сайт ви надаєте згоду на обробку файлів cookie.

0