У цій книжці Денис Каплунов на прикладах послідовно розповідає, як писати не просто цікаво та зрозуміло, а й впливати на людей. Це синтез письменництва, реклами, маркетингу, частково — поведінкової економіки і психології продажу. Ви довідаєтеся, як привертати увагу клієнтів, показувати вигоди комерційної пропозиції, знімати всі заперечення й мотивувати до дії, а як наслідок — переконувати текстами й будувати репутацію серйозного фахівця. У цьому вам допоможуть хороші і погані приклади, вправи для самостійної роботи та опис характеристик, які зроблять ваші тексти ефективними. Денис Каплунов — український фахівець із копірайтингу, брендингу та маркетингових комунікацій. Автор 10 книжок, власник агенції Kaplunoff Communications. Персональний ментор з питань особистого просування і професійної трансформації бізнесменів, підприємців, перших осіб та експертів.
Характеристики
Автор
Денис Каплунов
Кількість сторінок
336
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2024
Формат
140х210 мм
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.