Код товару:
734858
Виробник:
ФАБУЛА
ISBN:
9786170960023
Наявність:
В наявності
440 ₴
Доставка послезавтра и позже, от 190
Самовывоз сегодня, бесплатно
Акції, знижки, подарунки
папа
Можливо, ви добре знаєтеся на бізнес-стратегіях, управлінні компаніями та маркетингу продажів. Утім, ця книжка орієнтована передовсім на те, щоб висвітлити 25 найпопулярніших моделей управління, а не дати рецепт «хорошого» управління та організації. Вона являє собою антологію, яка демонструє корисні моделі управління, що довели свою практичну цінність під час розв’язання викликів сучасності. У ній ви знайдете цінні поради, що варто і не варто робити, застосовуючи ті чи інші моделі. А менеджери та консультанти, які нею користуватимуться, навчаться використовувати запропоновані в ній моделі для творчого та послідовного управління. Багато хто чув про SWOT-аналіз, про маркетинговий-мікс або про культурні виміри за Хофстедеале, але як їми користуватися в умовах кризи управляння? В книжці ви знайдете детальний опис 25 моделей управління та пояснення як їх використовувати на практиці. По кожній ключовій моделі дається керівництво, коли і як цією моделлю найкраще скористатися, вказуються ступінь реальної працездатності моделі, її переваги та недоліки. В книжці «25 ключових моделей управління» є багато графіків, що допоможуть зрозуміти зміст моделей. Важливо відмітити, що складні терміни та теорії викладено доступною та змістовною мовою.ПРО АВТОРАҐербен ван ден Берґ — магістр з управління бізнесом, старший консультант зі стратегії в агентстві Berenschot (Нідерланди). Він консультував клієнтів — представників різних галузей по всій Європі. Під час консалтингової практики його основна робота полягала в розробленні стратегії, конкурентному позиціонуванні, корпоративному управлінні та комплексній організаційній трансформації. Ґербен вивляє особливий інтерес до компаній, котрі надають спеціальні професійні послуги.Ґербен ван ден Берґ є автором численних книжок і статей про стратегію й управління, які були перекладені більш ніж десятьма мовами, зокрема бестселерів «Ключові моделі управління» (Key Management Models, Pearson, 2014) та добре сприйнятої у світі книжки «Вісім кроків до стратегічного успіху» (The 8 Steps to Strategic Success).Пол Пітерсма — магістр з управління бізнесом і магістр масових комунікацій, стратегічний консультант і директор-розпорядник із питань стратегії, фінансування та інновацій в агентстві Berenschot (Нідерланди). Він має понад 15-річний досвід роботи в консалтинговому бізнесі. За цей час він проконсультував багатьох керівників і директорів у різних галузях промисловості в Нідерландах, Бельгії, Африці та Карибському басейні. Отримав нагороду за досягнення в правлінському консалтингу — Dutch Professionals Award for Management Consultancy.Пол Пітерсма — автор численних книжок і статей про стратегію та управління, зокрема бестселера «Ключові моделі управління» (Key Management Models, Pearson, 2014) та відомої у світі книжки «Вісім кроків до стратегічного успіху» (The 8 Steps to Strategic Success), а також кількох провідних праць голландською мовою.PRObusiness : 25 ключових моделей управління (у)

Характеристики

Автор
Ґербен ван ден Берґ, Пол Пітерсма
Кількість сторінок
208
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2020
Формат
170х240 мм
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології. Ми використовуємо файли cookie для аналізу трафіку та покращення функціональних можливостей нашого сайту. Якщо ви не бажаєте щоб вказані дані опрацьовувались нами, ви завжди можете змінити налаштування cookie у своєму браузері або перестати користуватись цим сайтом. Дізнатись більше можете з нашої Політика безпеки даних. Продовжуючи використовувати цей сайт ви надаєте згоду на обробку файлів cookie.

0