Попереду нас чекає значно ширша концепція – «інтернет усього». Підприємці цього періоду кидатимуть виклик наймогутнішим галузям промисловості світу, галузям, які найсуттєвіше впливають на наші життя. Вони докорінно змінять нашу систему охорони здоров'я та перезавантажать заклади системи освіти. Смороду створювати продукти і служби, які зроблять їжу безпечнішою, а дорогу на роботу простішою», – пише автор у передмові до книжки.Стів Кейс – піонер інтернету, один з тих, хто зробив мережу частиною повсякденного життя. У дев'ять яності роки його компанія AOL була ледь не найуспішнішим бізнесом світу. Коли Стів заснував її у 1985-му, ніхто не вірив у можливості інтернету, а підприємці галузі терпіли невдачу за невдачею. Ті, хто зважився продовжувати, були справжніми інноваторами.Стів Кейс називає тієї період Першою хвилею інтернету. Друга хвиля, що почалася разом із ХХІ століттям, подарувала світові Google, Facebook та Amazon. Альо годину неймовірних стартапів, збудованих у гаражах, стрімко минає. На зміну Другій приходити Третя хвиля – справжнє інтернет-цунамі, що переверне світ із ніг на голову.Цю хвилю витримає тільки тієї бізнес, що матиме знання, гнучкість та вміння працювати в партнерстві. У книжці «IT-цунамі» Стів Кейс щиро ділиться досвідом та дає рекомендації підприємцям нового покоління. І він знає, про що говорити. Адже ера, на порозі якої ми стоїмо, така ж велична й так само невизначена, як це було тоді, коли інтернет тільки-но народився.ІТ-Цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету
Характеристики
Автор
Стів Кейс
Кількість сторінок
192
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2017
Формат
130х200 мм
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.